netkusadasi

گردشگری

netkusadasi

گردشگری

  • ۰
  • ۰

بازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه در سال 1375 در زمینی به مساحت 1300 متر مربع احداث گردید و شامل 460 واحد تجاری ، 15 دفتر بازرگانی و شش شعبه بانک است . کالاهای ارائه شده در این تور مشهد 95 مرکز شامل انواع پوشاک ، کیف و کفش ، سوغات ، لوازم آرایشی و بهداشتی ،  لوازم خانگی و . . . می باشد . دردو طرف بازار پارکینگ های طبقاتی ۵ طبقه با حدود ۱۹۷۰۰ مترمربع زیربنا وظرفیت پارک حدود۶۰۰ تور مشهد اردیبهشت 95خودرو ایجاد و مورد بهره برداری قرارگرفته است .

این بازار با ارائه کالاها و خدمات متنوع وگسترده یکی از بازارهای شناخته شده و مورد توجه زوار و گردشگران تور مشهد برای خرید سوغات و گذران اوقات فراغت می باشد. این بازار تور مشهد 95 همواره با نوآوری از طریق عرضه کالاهای ارزان و مناسب در محیطی آرام و امن، رضایت مشتریان را فراهم آورده است و  عنوان یکی از مراکز به تور مشهد تعطیلات بهار 95 عمده و معتبر سوغات خراسان به شمار می رود و برای خرید سوغات خراسان نیازی نیست به مغازه های مختلف مشهد سربزنید،‌ کافی است وارد بازار بزرگ بین المللی شهید کاوه بشوید.

 

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه مشهدبازار بین المللی شهید کاوه مشهد


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی