netkusadasi

گردشگری

netkusadasi

گردشگری

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل نیکو شانگهای

هتل نیکو یکی از هتل های 5 ستاره تور چین است و در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا 382 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. سرویس نگهداری از کودکان یکی از خدماتی است که هتل برای میهمانان تور چین در نظر دارد. در هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد که میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از آن های استفاده نمایند.

هتل نیکو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به صرافی، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، آرایشگاه، استخر، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، کرایه اتومبیل، آسانسور، بار، تهویه، امکانات جلسه و ضیافت ویزه میهمانان تور چین، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، رستوران، پذیرش شبانه روزی ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل لوتل شانگهای

هتل لوتل یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین در مجموع از 153 اتاق تشکیل شده است. هتل لوتل شانگهای چین برای میهمانان عزیز خود امکانات ویژه را در نظر گفته که از جمله آن ها می توان به فروشگاه های متعدد، ترانسفر فرودگاه با درخواست مسافران تور چین، سالن کنفرانس و صرافی اشاره نمود.

هتل لوتل شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، بار، باغ، تهویه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و ... می باشد.
مطالب مرتبط:

  • زهرا موسی نژاد
  • ۰
  • ۰

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع از 704 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. هتل دارای یک باغ زیبا می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به زمین تنیس، سالن کنفرانس و خدمات نگهداری از اطفال برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

همچنین از دیگر امانات هتل: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات ماساژ، صرافی، خدمات خانه داری ویژه میهمانان تور چین، سالن بدنسازی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، کرایه اتومبیل، امکانات ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فروشگاه، فکس و کپی، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... می باشد.

 

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا گوانجو
مطالب مرتبط:


  • زهرا موسی نژاد
  • ۰
  • ۰

هتل های خوب پکن چین

هتل مارکو پلو پارکساید پکن

هتل مارکو پلو پارکساید یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 315 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. سالن کنفرانس، آرایشگاه و خدمات زیبایی، صرافی، ترانسفر فرودگاه با درخواست مسافران یکسری از امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است.

هتل مارکو پلو پارکساید پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، خدمات خانه داری، گاوصندوق، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، گلف، بار، گرمایش، صبحانه در اتاق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.


هتل ماریوت وست پکن

هتل ماریوت وست یکی از 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. هتل مجموعا دارای 169 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل فروشگاه های مختلفی برای دسترسی میهمانان درنظر گرفته شده است. میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایند. سالن کنفرانس و سرویس نگهداری از کودکان از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین می باشد.

هتل ماریوت وست پکن

از دیگر امکانات هتل ماریوت وست برای میهمانان تور چین می توان به استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 


  • زهرا موسی نژاد
  • ۰
  • ۰

v

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار چین است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند. این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالی چین درآمد. امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی چین و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. میهمانان تور چین می توانند از این مکان تاریخی دیدن نمایند.

 

دیوار چین

 

دیوار چین

مطالب مرتبط:

  • زهرا موسی نژاد
  • ۰
  • ۰

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفریحی پارک دلفین در تور کیش 95 با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش قراردارد. مجموعه شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران است. در دلفیناریوم این مجموعه در تور لحظه آخری کیش گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و بازدیدکنندگان در تور کیش ویژه بهار 95 می‌توانند از هنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت می‌شوند دیدن کنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند.

فضای سبز پارک دلفین  شامل بیش از یکصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهان است که با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود بی‌نظیر است. میهمانان با در نظر گرفتن قیمت تور کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. بازدیدکنندگان با داشتن قیمت تور کیش می توانند در مجموعه توسط اتوبوس قطاری به پارک پرندگان و سپس به دلفیناریوم هدایت می‌شوند.

آدرس: جزیره کیش، پارک دلفین

ساعات کار: همه روزه از ۱۸ الی ۲۰:۳۰

 

پارک دلفین های کیش

پارک دلفین های کیش


 پارک دلفین های کیش

پارک دلفین های کیش


مطالب مرتبط:

  • زهرا موسی نژاد
  • ۰
  • ۰

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش هتل شایگان قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور لحظه آخری کیش برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان قیمت تور کیش مناسب می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:


  • زهرا موسی نژاد
  • ۰
  • ۰

شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره کیش

بقایای شهر حریره در امتداد ساختمانهای بندرگاه و دفاتر آن ، قابل دیدن است. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. طبق نظر سازمان میراث فرهنگی ، شهر حریره  هشتصد سال قدمت دارد. گستره پستی و بلندی‌ها و خرابه‌های شهر قدیمی حریره حدود ۱۲۰ هکتار وسعت دارد و روزگاری شهری بزرگ و آباد در منطقه بوده است. دوران طلایی شهر حریره  کیش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است. آن چه امروز از این شهر بر جای مانده حجمی از معماری شهری است. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند. اما کمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌های سالمی بر جای مانده است جز در پاره‌ای موارد که پوشش‌های تاقی شکل سنگی از گزند تخریب در امان مانده‌اند. بندر شهر تاریخی حریره، یک شهر یک پارچه و متمرکز با معماری برون‌گرا بوده و از معماری دفاعی و درون‌گرای دیگر شهرهای تاریخی ایران در آن نشانی نیست. میهمانان عزیز می توانند با دادر نظر گرفتن قیمت تور کیش از این مکان دیدن نمایند. انتخاب این بخش از جزیره برای ایجاد شهر حریره  طبیعی‌ترین و معقول‌ترین انتخاب بوده چرا که ساحل صخره‌ای مرتفع آن از سطح دریا تقریبا ده متر بلندتر است و وجود سه خلیج و دماغه که نقش بندرگاه طبیعی را دارد و همچنین دریای نسبتاً آرام‌تری از دیگر کرانه‌ها و سواحل جزیره خود عامل شکل‌گیری شهر در ساحل شمالی شده است. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. تاکنون عملیات اکتشافی باستان‌شناسی بقایای شهر تاریخی حریره در سه مجموعه مجزا انجام شده است.خانه اعیانی: خانه اعیانی یادآور خانه‌های چندخانوار قدیمی در داخل فلات ایران و در شهرهایی چون یزد، اصفهان و کاشان است و یکی از نمونه‌های قدیمی مسکن جمعی در حاشیه خلیج فارس محسوب می‌شود. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. علاوه بر وسعت خانه و همچنین فضاهای مختلف و متنوع آن، کاشی‌های ستاره‌ای شکلی که در این خانه به دست آمده است، همانند کاشی‌هایی است که زینت بخش بناهای مهم ایلخانی ایران همچون تخت سلیمان و سلطانیه است. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند.پیدایی این مقدار کاشی که یقیناً عنصر وارداتی به جزیره است نشان می‌دهد که این عمارت به یکی از ثروتمندان کیش تعلق داشته است.میهمانان عزیز می توانند با دادر نظر گرفتن قیمت تور کیش از این مکان دیدن نمایند.


بخش کارگاهی و صنعتی: این مجموعه درست در کنار دریا ساخته شده و دارای معماری و فضاهای ناشناخته‌ای است. مجموعه کانال‌های افقی و زیرزمینی و چاه‌های متعدد در گوشه و کنار، مجموعه‌ی بسیار جالب و نادری را تشکیل می‌دهد که هنوز عملکرد آن‌ها روشن نیست، اما به نظر می‌رسد که ارتباط مستقیم، با فعالیت‌های صیادی (صید ماهی، مروارید و مرجان) داشته و برای دسترسی آسان‌تر به دریا احداث گردیده است. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. شاید هم بتوان فرض کرد که این راهروها و کانال‌ها راه‌های مخفی بوده است که در مواقع هجوم و حمله اهالی شهری می‌توانسته‌اند به طور اضطراری از آن ها استفاده کنند.مجموعه حمام: این مجموعه شامل حمامی است با صحن‌های متعدد و حصار آن به مساحت تقریبی ۵۰۰ مترمربع. سربینه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذکر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشیده‌ای از آن جدا شده است. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرین بخش ساختمان را تشکیل داده‌اند.

باستان شناسان معتقدند این حمام که شاید در نوع خود از قدیمی‌ترین حمام‌های ایرانی باشد که طی کاوش‌های باستان‌شناسی کشف و شناخته شده است، و دو دوره متمایز و مجزا از هم دارد (دوره ایلخانی – دوره تیموری) با توجه به ظرفیت محدود حمام و با در نظر گرفتن دیوار بیرونی سراسری که تا مجموعه عمارت اعیانی که در جنوب شرقی حمام و به فراز تپه‌ای بلند قرار گرفته امتداد یافته است. میهمانان تور کیش هتل شایگان می توانند از این مکان دیدن نمایند. به نظر می‌رسد که این بنا حمامی خصوصی بوده و به صاحب مجموعه اعیانی تعلق داشته است. میهمانان عزیز می توانند با دادر نظر گرفتن قیمت تور کیش از این مکان دیدن نمایند.

آدرس: شمال جزیره کیش، کنار مجموعه ورزشی المپیک

مطالب مرتبط:

  • زهرا موسی نژاد
  • ۰
  • ۰

حمام سمبرلیتاس در خیابان سلطان احمد، در میدان سمبرلیتاس واقع شده است. در کنار این حمام تاریخی، بنای وزیر هان قرار دارد که توسط کنستانتین یکم ساخته شده است. مجنمع کپرولو محمود پاشا با مسجد، مدرسه و مقبره های تاریخی خود دقیقا روبروی حمام است و بنای وزیر هان و ساختمان دانشگاه قدیمی در کناره های آن می باشند. همچنین در نزدیکی حمام آثاری مثل مقبره سلطان محمود دوم، کتابخانه کپرولو ، مسجد و مدرسه اتیک پاشا، و مقبره علی بابا قرار دارد. این حمام به دستور سلطان نور بانو و توسط معمار سینان در سال 1584 تاسیس شده است. حمام سمبرلیتاس از نظر معماری بسیار زیبا می باشد و در آن انواع خدمات ماساژ، آبگرم و ... ارائه می گردد. مسافران تور استانبول می توانند ضمن بازدید از معماری شگفت انگیز این حمام ، از خدمات آن بهره مند شوند.

 

حمام سمبرلیتاس استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبول

  • زهرا موسی نژاد
  • ۰
  • ۰

مرکز خرید کارفور دبی

هایپر مارکت زنجیره ای کارفور یک شرکت فرانسوی است که در بسیاری از کشورهای جهان مثل دبی شعبه دارد. این شرکت در دبی 6 شعبه دارد که در مراکز خرید مال امارات، دیره سیتی سنتر، میردیف سیتی سنتر، سنچری مال، مدیا مال و الشندغه تاسیس شده اند و در آن ها انواع مواد غذایی، لباس، کیف و کفش، اسباب بازی، وسایل منزل، لوازم الکتریکی، لوازم کامپیوتری، موبایل و ... به فروش می رسد. سوپر مارکت های کوچکتر این شرکت به نام "کارفور مارکت" شناخته می شوند و در آن ها فقط مواد غذایی مثل ماهی، گوشت، میوه، سبزیجات، نان تازه عرضه می گردد. مسافران تور دبی خرداد 95 می توانند با بازدید از این مراکز خرید لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

 

مرکز خرید کارفور دبی

 

  • زهرا موسی نژاد
  • ۰
  • ۰

رشته کوه های قفقاز مجموعه ای از قله های پوشیده از برف در شمال ارمنستان است که با مناظر شگفت انگیز و  هوای تازه کوهستانی خود لحظات زیبایی را برای مسافران تور ارمنستان 95 به ارمغان می آورد. در این کوهستان، روستاههای زیادی وجود دارد که می توان در آنجا عسل و دیگر مواد غذایی محلی خوشمزه را تهیه کرد. در میان این کوهها کلیسا ها و صومعه های باستانی زیادی واقع شده که علاقمندان، در مسیر خود از آن ها نیز بازدید می کنند. بلندترین قله این رشته کوه، آرارات است که ارتفاع 4090 متری دارد.

 

رشته کوه های قفقاز صغیر ارمنستان

رشته کوه های قفقاز صغیر ارمنستان

 

رشته کوه های قفقاز صغیر ارمنستان

کوه آرارات ارمنستان

  • زهرا موسی نژاد